1. PRVNÍ KONTAKT

Při prvním telefonickém či emailovém kontaktu od vás zjistíme základní informace a nastíníme další postup. Podívejte se na nejčastěji poskytované právní služby.


2. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Uzavření smlouvy o právních službách, ve které si dohodneme předpokládaný rozsah a cenu – co můžete očekávat. Orientační přehled cen naleznete zde.



3. SPOLUPRÁCE

Po uzavření smlouvy budeme společně směřovat k vytyčeným cílům.

VAŠE NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jak postupujete v době pandemie COVID-19?

Naším cílem je ochrana našich klientů, a proto je kladen důraz na využívání distančních prostředků pro komunikaci. Osobní schůzky jsou omezené a jejich nezbytnost vyhodnocujeme individuálně.

Mohu využívat Vašich služeb, když nejsem z města, ve kterém sídlíte?

Můžete. Vzhledem k moderním technologiím máme klienty po celé České republice.

Musím se nějak připravovat na první kontakt?

Nemusíte. Všechny potřebné dokumenty či informace nashromáždíme společně. Pokud však budete připraveni, pomůže nám to v rychlejší orientaci.

Budete vyžadovat složení zálohy?

Hrazení přiměřené zálohy je u nových klientů pravidlem.